DOŁĄCZ DO ZESPOŁU ANEX TOUR POLAND!
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Anex Tourism Group – działamy od ponad 28 lat w wielu krajach.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Pracownik Działu Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Pracownik Działu Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- weryfikowanie poprawności dokumentów kosztowych pod względem merytorycznym;
- wprowadzanie dokumentów kosztowych do systemu;
- kontakt mailowy z klientem w celu wyjaśnienia braków lub rozbieżności.
Wymagania:
- Student lub absolwent kierunku finanse i rachunkowość lub ukończony kurs I stopnia dla kandydatów na księgowego w SKWP;
- biegła obsługa komputera (system księgowy, excel, outlook);
- umiejętność wprowadzania dużej ilości danych do systemu;
- zdolność analitycznego myślenia;
- sumienność i rzetelność w działaniu;
- umiejętność utrzymywania porządku w dokumentach;
- umiejętność współpracy z innymi działami w firmie;
- znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego,
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- szkolenia,
- zniżki na wakacje,
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Kierownik ds. finansowych
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Kierownik ds. finansowych
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- Zapewnienie zgodności funkcji finansowych firmy z przepisami władz krajowych, przepisami podatkowymi i innymi wymogami prawnymi,
- Ułatwianie terminowego i prawidłowego zamykania sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
- Uczestnictwo w różnych projektach informatycznych i innych ukierunkowanych na cyfryzację procesów księgowych,
- Udział w opracowywaniu i utrzymywaniu kontroli wewnętrznej, wdrażaniu skutecznych systemów i zasad rachunkowości,
- Inne obowiązki związane z zarządzaniem finansami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie rachunkowości, finansów, administracji biznesowej lub pokrewnej,
- Udokumentowane doświadczenie co najmniej 3 lat na stanowiskach związanych z finansami i rachunkowością zarządczą,
- Dokładna znajomość przepisów ustawowych, wykonawczych, podatków i innych obowiązkowych wymogów dokumentacyjnych w zakresie księgowości i rachunkowości,
- Znajomość programów księgowych typu Navision BC i Symfonia,
- Bardzo dobra znajomość MS Office,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Znajomość MSSF (mocna przewaga) i lokalnego PAS,
- Znajomość systemu Microsoft Nav będzie istotnym atutem,
- Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Samodzielność i odpowiedzialność,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego,
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- szkolenia,
- zniżki na wakacje,
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Specjalista / Specjalistka ds. jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- tłumaczenie treści reklamacji z języka polskiego na język angielski,
- kontakt z kontrahentami oraz innymi działami biura w celu wyjaśnienia kwestii objętych reklamacją,
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne prowadzenie korespondencji z kontrahentami,
- doskonała znajomość zasad języka polskiego oraz łatwość formułowania pisemnych odpowiedzi do Klientów,
- cierpliwość, umiejętność zachowania spokoju i kultury wypowiedzi w sytuacjach konfliktowych oraz zdolności negocjacyjne,
- sumienność i dobra organizacja czasu pracy,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w turystyce będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego;
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej;
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
- szkolenia;
- zniżki na wakacje;
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Dyrektor Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- Kompleksowe zarządzanie zespołem sprzedaży;
- Przygotowanie raportów i analiz;
- Analiza obecnego procesu sprzedaży oraz jego optymalizacja;
- Prowadzenie rozpoznania rynku wraz z analizą nowych obszarów sprzedaży oraz potencjalnych klientów;
- Budowanie sieci salonów własnych;
- Kooperacja z kluczowymi działami w firmie (Dział Produktu, Księgowość, Marketing);
- Raportowanie realizacji celów i planów oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb firmy;
- Tworzenie nowych koncepcji działań sprzedażowych;
- Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz ich realizacja.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum 3 lata;
- Silne kompetencje i wiedza w obszarze sprzedaży;
- Znajomość języka angielskiego;
- Wykształcenie wyższe;
- Wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji;
- Zaangażowanie, rzetelność i kreatywność;
- Mile widziana znajomość branży turystycznej.
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego;
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej;
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
- szkolenia;
- zniżki na wakacje;
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Specjalista/ka ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Specjalista/ka ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- tworzenie komunikacji marketingowej dla B2C oraz B2B,
- opracowanie strategii marketingowej, wdrażanie i egzekwowanie działań,
- współtworzenie cyklicznych akcji marketingowych w internecie oraz obszarze offline,
- monitorowanie konkurencji,
- optymalizowanie i analityka prowadzonych działań,
- tworzenie raportów z działań,
- wdrożenie marketing automation w firmie,
- współpraca z innymi działami, programistami i grafikami przy projektach,
- rozszerzanie bazy marketingowej.
Wymagania:
- minimum dwa lata doświadczenia w marketingu,
- wiedzę, jak przeprowadzić z sukcesem kampanie marketingowe online i offline,
- lekkie pióro, nienaganną znajomość języka polskiego a do tego poczucie estetyki,
- otwarty umysł, nieszablonowe i kreatywne myślenie, szybkość w działaniu,
- wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań marketingowych, mediów społecznościowych, zmian w algorytmach i nowych trendach,
- doświadczenie w pracy z kampaniami SEM oraz znajomość systemów marketing automation,
- podstawy SEO i content marketingu,
- super, jeśli masz też doświadczenie w turystyce lub się nią interesujesz i posiadasz wiedzę z zakresu geografii oraz popularnych kierunków turystycznych.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego,
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- szkolenia,
- zniżki na wakacje,
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Samodzielna Księgowa
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Samodzielna Księgowa
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- Bieżąca obsługa księgowa firmy w ramach pełnej księgowości,
- Księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych, wynagrodzeń i innych dokumentów księgowych,
- Sporządzanie okresowych analiz ekonomiczno- finansowych,
- Przygotowywanie płatności w bankowości online,
- Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT),
- Monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy,
- Kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS),
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym zamykaniem kolejnych miesięcy rozliczeniowych,
- Nadzorowanie płatności (wystawianie przelewów) wobec banków, innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych,
- Kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych,
- Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji księgowych.
Wymagania:
- minimum 2-3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości w firmie świadczącej usługi turystyczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz praktyczna znajomość procesów zamknięcia okresów sprawozdawczych i raportowania rocznego,
- doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT),
- bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
- dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość Systemu Symfonia oraz Navision będzie istotnym atutem.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia ,
- szkolenia,
- zniżki na wakacje,
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Katowice, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Warszawa
Miejsce pracy: Katowice, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Warszawa
Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Katowice, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- sprzedaż oferty Anex Tour w naszych biurach;
- kompleksowa obsługa rezerwacji;
- odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne;
- tworzenie ofert dostosowanych do wymagań Klienta;
- udzielanie informacji Klientom i Agentom
- wsparcie techniczne agencji sprzedaży;
- pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych;
- inne czynności zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- empatia i otwartość na potrzeby Klienta;
- umiejętność budowania relacji z Klientem;
- otwartość na nowe wyzwania i chęć rozwoju;
- duża odporność na stres i efektywność w rozwiązywaniu problemów;
- podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość pakietu MS Office - zwłaszcza Excela;
- komunikatywność i zdolności interpersonalne;
- terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- uczciwość, odpowiedzialność, zaangażowanie i punktualność.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Rezydent Turystyczny
Miejsce pracy: Turcja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Tunezja
Miejsce pracy: Turcja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Tunezja
Rezydent Turystyczny
Miejsce pracy: Turcja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Tunezja
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku rezydenta (min. 1 sezon);
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie - warunek konieczny;
- nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- dyspozycyjność od kwietnia do października 2023;
- wysoka kultura osobista;
- odpowiedzialność i sumienność;
- odporność na stres;
- zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- zdolności organizacyjne;
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- warunki finansowe oparte na podstawie i systemie prowizyjnym;
- pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole;
- możliwość rozwoju;
- możliwość przedłużenia współpracy na kolejne sezony.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com