banner

DOŁĄCZ DO ZESPOŁU ANEX TOUR POLAND!

 

Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Anex Tourism Group – działamy od ponad 28 lat w wielu krajach. 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Pracownik Działu Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa

Pracownik Działu Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • weryfikowanie poprawności dokumentów kosztowych pod względem merytorycznym;
  • wprowadzanie dokumentów kosztowych do systemu;
  • kontakt mailowy z klientem w celu wyjaśnienia braków lub rozbieżności.

Wymagania:

  • Student lub absolwent kierunku finanse i rachunkowość lub ukończony kurs I stopnia dla kandydatów na księgowego w SKWP;
  • biegła obsługa komputera (system księgowy, excel, outlook);
  • umiejętność wprowadzania dużej ilości danych do systemu;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • sumienność i rzetelność w działaniu;
  • umiejętność utrzymywania porządku w dokumentach;
  • umiejętność współpracy z innymi działami w firmie;
  • znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego,
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • szkolenia,
  • zniżki na wakacje,
  • nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.


Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com

Kierownik ds. finansowych
Miejsce pracy: Warszawa

Kierownik ds. finansowych
Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie zgodności funkcji finansowych firmy z przepisami władz krajowych, przepisami podatkowymi i innymi wymogami prawnymi,
  • Ułatwianie terminowego i prawidłowego zamykania sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
  • Uczestnictwo w różnych projektach informatycznych i innych ukierunkowanych na cyfryzację procesów księgowych,
  • Udział w opracowywaniu i utrzymywaniu kontroli wewnętrznej, wdrażaniu skutecznych systemów i zasad rachunkowości,
  • Inne obowiązki związane z zarządzaniem finansami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie rachunkowości, finansów, administracji biznesowej lub pokrewnej,
  • Udokumentowane doświadczenie co najmniej 3 lat na stanowiskach związanych z finansami i rachunkowością zarządczą,
  • Dokładna znajomość przepisów ustawowych, wykonawczych, podatków i innych obowiązkowych wymogów dokumentacyjnych w zakresie księgowości i rachunkowości,
  • Znajomość programów księgowych typu Navision BC i Symfonia,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość MSSF (mocna przewaga) i lokalnego PAS,
  • Znajomość systemu Microsoft Nav będzie istotnym atutem,
  • Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego,
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • szkolenia,
  • zniżki na wakacje,
  • nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.


Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com

Specjalista / Specjalistka ds. jakości
Miejsce pracy: Warszawa

Specjalista / Specjalistka ds. jakości
Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • tłumaczenie treści reklamacji z języka polskiego na język angielski,
  • kontakt z kontrahentami oraz innymi działami biura w celu wyjaśnienia kwestii objętych reklamacją,
  • przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne prowadzenie korespondencji z kontrahentami,
  • doskonała znajomość zasad języka polskiego oraz łatwość formułowania pisemnych odpowiedzi do Klientów,
  • cierpliwość, umiejętność zachowania spokoju i kultury wypowiedzi w sytuacjach konfliktowych oraz zdolności negocjacyjne,
  • sumienność i dobra organizacja czasu pracy,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doświadczenie w turystyce będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego;
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej;
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
  • szkolenia;
  • zniżki na wakacje;
  • nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.


Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com

Dyrektor Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

Dyrektor Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Kompleksowe zarządzanie zespołem sprzedaży;
  • Przygotowanie raportów i analiz;
  • Analiza obecnego procesu sprzedaży oraz jego optymalizacja;
  • Prowadzenie rozpoznania rynku wraz z analizą nowych obszarów sprzedaży oraz potencjalnych klientów;
  • Budowanie sieci salonów własnych;
  • Kooperacja z kluczowymi działami w firmie (Dział Produktu, Księgowość, Marketing);
  • Raportowanie realizacji celów i planów oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb firmy;
  • Tworzenie nowych koncepcji działań sprzedażowych;
  • Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz ich realizacja.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum 3 lata;
  • Silne kompetencje i wiedza w obszarze sprzedaży;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji;
  • Zaangażowanie, rzetelność i kreatywność;
  • Mile widziana znajomość branży turystycznej.


Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego;
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej;
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
  • szkolenia;
  • zniżki na wakacje;
  • nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.


Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com

Specjalista/ka ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa

Specjalista/ka ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • tworzenie komunikacji marketingowej dla B2C oraz B2B,
  • opracowanie strategii marketingowej, wdrażanie i egzekwowanie działań,
  • współtworzenie cyklicznych akcji marketingowych w internecie oraz obszarze offline,
  • monitorowanie konkurencji,
  • optymalizowanie i analityka prowadzonych działań,
  • tworzenie raportów z działań,
  • wdrożenie marketing automation w firmie,
  • współpraca z innymi działami, programistami i grafikami przy projektach,
  • rozszerzanie bazy marketingowej.

Wymagania:

  • minimum dwa lata doświadczenia w marketingu,
  • wiedzę, jak przeprowadzić z sukcesem kampanie marketingowe online i offline,
  • lekkie pióro, nienaganną znajomość języka polskiego a do tego poczucie estetyki,
  • otwarty umysł, nieszablonowe i kreatywne myślenie, szybkość w działaniu,
  • wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań marketingowych, mediów społecznościowych, zmian w algorytmach i nowych trendach,
  • doświadczenie w pracy z kampaniami SEM oraz znajomość systemów marketing automation,
  • podstawy SEO i content marketingu,
  • super, jeśli masz też doświadczenie w turystyce lub się nią interesujesz i posiadasz wiedzę z zakresu geografii oraz popularnych kierunków turystycznych.


Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Dworca Zachodniego,
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • szkolenia,
  • zniżki na wakacje,
  • nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.


Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com

Samodzielna Księgowa
Miejsce pracy: Warszawa

Samodzielna Księgowa
Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Bieżąca obsługa księgowa firmy w ramach pełnej księgowości,
  • Księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych, wynagrodzeń i innych dokumentów księgowych,
  • Sporządzanie okresowych analiz ekonomiczno- finansowych,
  • Przygotowywanie płatności w bankowości online,
  • Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i rocznych,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT),
  • Monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy,
  • Kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS),
  • Nadzór nad prawidłowym i terminowym zamykaniem kolejnych miesięcy rozliczeniowych,
  • Nadzorowanie płatności (wystawianie przelewów) wobec banków, innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych,
  • Kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych,
  • Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji księgowych.


Wymagania:

  • minimum 2-3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości w firmie świadczącej usługi turystyczne,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz praktyczna znajomość procesów zamknięcia okresów sprawozdawczych i raportowania rocznego,
  • doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT),
  • bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość Systemu Symfonia oraz Navision będzie istotnym atutem.


Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia ,
  • szkolenia,
  • zniżki na wakacje,
  • nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.


Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com

Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Katowice, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Warszawa

Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Katowice, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Warszawa


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • sprzedaż oferty Anex Tour w naszych biurach;
  • kompleksowa obsługa rezerwacji;
  • odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne;
  • tworzenie ofert dostosowanych do wymagań Klienta;
  • udzielanie informacji Klientom i Agentom
  • wsparcie techniczne agencji sprzedaży;
  • pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych;
  • inne czynności zlecone przez przełożonego.


Wymagania:

  • wysoka kultura osobista;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • empatia i otwartość na potrzeby Klienta;
  • umiejętność budowania relacji z Klientem;
  • otwartość na nowe wyzwania i chęć rozwoju;
  • duża odporność na stres i efektywność w rozwiązywaniu problemów;
  • podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • znajomość pakietu MS Office - zwłaszcza Excela;
  • komunikatywność i zdolności interpersonalne;
  • terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • uczciwość, odpowiedzialność, zaangażowanie i punktualność.


Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole.

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com

Rezydent Turystyczny
Miejsce pracy: Turcja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Tunezja

Rezydent Turystyczny
Miejsce pracy: Turcja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Tunezja


Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku rezydenta (min. 1 sezon);
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie - warunek konieczny;
  • nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • dyspozycyjność od kwietnia do października 2023;
  • wysoka kultura osobista;
  • odpowiedzialność i sumienność;
  • odporność na stres;
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę;
  • zdolności organizacyjne;
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu;
  • umiejętność pracy w zespole.


Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • warunki finansowe oparte na podstawie i systemie prowizyjnym;
  • pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole;
  • możliwość rozwoju;
  • możliwość przedłużenia współpracy na kolejne sezony.

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com