KOMUNIKAT - SZYBKI FORMULARZ KONTAKTOWY
Drodzy Agenci,
Miło nam poinformować, że uruchomiliśmy na naszej stronie SZYBKI FORMULARZ KONTAKOWY.
Znajdziecie go Państwo wchodząc na stronę główną i klikając w pomarańczową ikonkę koperty po prawej stronie.
Wierzymy, że to narzędzie poprawi jakość oraz szybkość naszej obsługi.
Aby zachować porządek i ciągłość korespondencji od tej pory prosimy o korzystanie wyłącznie z tego furmularza wybierając odpowiedni temat sprawy.
Zachęcamy do zapoznania się z INSTRUKCJĄ W PDF.
KOMUNIKAT - NOWE ZASADY POBIERANIA DOKUMENTÓW PODRÓŻY
Drodzy Agenci,
dokumenty podróży mogą być pobrane w Strefie Agenta oraz w systemie MerlinX nie wcześniej niż 72h przed planowanym dniem wylotu, wyłącznie po opłaceniu pełnej kwoty za rezerwację.
W przypadku braku opłaty w pełnej kwocie, nie będzie możliwości pobrania dokumentów. Prosimy o sprawdzenie terminów wpłat zgodnie z harmonogramem widocznym w umowie.
Na 24h przed wylotem prosimy o potwierdzenie godziny wylotu. Można to zrobić na naszej stronie internetowej, w zakładce Rozkład lotów.
KOMUNIKAT - NOWA INFOLINIA DLA AGENTÓW
Drodzy Agenci,
Uprzejmie informujemy o zmianie numeru infolinii Anex Poland dla Agentów.
Nowy numer to +48 732 08 0000.
Godziny pracy infolinii pozostają bez zmian:
• Poniedziałek - Piątek: 10:00-18:00
• Sobota: 10:00-15:00
Zmiana ta jest pierwszym krokiem w usprawnieniu komunikacji z naszą firmą.
Wkrótce będziemy informować Państwa również o nowej platformie, która ułatwi komunikację mailową.
KOMUNIKAT - PRZYLOTY BCN
Szanowni Państwo,
W związku z odbywającymi się strajkami na lotnisku w Barcelonie, w ostatnim czasie wystąpiły opóźnienia w kursowaniu transferów, organizowanych przez naszego kontrahenta firmę FROM2TRAVEL.
W przypadku przylotów do Barcelony (Costa Brava i Costa Dorada) na lotnisku nie ma przedstawiciela naszej firmy. Dlatego wszyscy Klienci proszeni są po wylądowaniu o skierowanie się bezpośrednio do stanowiska FROM2TRAVEL (Terminal 2, przy stanowisku Check-In 90 i 98). Tam zostaną poinformowani o numerze busa transferowego, jadącego do ich hotelu.
Poniżej przesyłamy instrukcję/mapkę, ułatwiającą znalezienie stanowiska FROM2TRAVEL.
→ POBIERZ
Prosimy o poinformowanie naszych wspólnych klientów.
Instrukcja dla Klientów będzie wkrótce dostępna do ściągnięcia wraz z dokumentami podróży.