KOMUNIKAT - SZYBKI FORMULARZ KONTAKTOWY

Drodzy Agenci,

Miło nam poinformować, że uruchomiliśmy na naszej stronie SZYBKI FORMULARZ KONTAKOWY.

Znajdziecie go Państwo wchodząc na stronę główną i klikając w pomarańczową ikonkę koperty po prawej stronie.

Wierzymy, że to narzędzie poprawi jakość oraz szybkość naszej obsługi.

Aby zachować porządek i ciągłość korespondencji od tej pory prosimy o korzystanie wyłącznie z tego furmularza wybierając odpowiedni temat sprawy.

Zachęcamy do zapoznania się z INSTRUKCJĄ W PDF.

KOMUNIKAT - NOWE ZASADY POBIERANIA DOKUMENTÓW PODRÓŻY

Drodzy Agenci,

dokumenty podróży mogą być pobrane w Strefie Agenta oraz w systemie MerlinX nie wcześniej niż 72h przed planowanym dniem wylotu, wyłącznie po opłaceniu pełnej kwoty za rezerwację.

W przypadku braku opłaty w pełnej kwocie, nie będzie możliwości pobrania dokumentów. Prosimy o sprawdzenie terminów wpłat zgodnie z harmonogramem widocznym w umowie.

Na 24h przed wylotem prosimy o potwierdzenie godziny wylotu. Można to zrobić na naszej stronie internetowej, w zakładce Rozkład lotów.

KOMUNIKAT - NOWA INFOLINIA DLA AGENTÓW

Drodzy Agenci,
Uprzejmie informujemy o zmianie numeru infolinii Anex Poland dla Agentów.

Nowy numer to +48 732 08 0000.

Godziny pracy infolinii pozostają bez zmian:
 Poniedziałek - Piątek: 10:00-18:00
 Sobota: 10:00-15:00

Zmiana ta jest pierwszym krokiem w usprawnieniu komunikacji z naszą firmą.

Wkrótce będziemy informować Państwa również o nowej platformie, która ułatwi komunikację mailową.

KOMUNIKAT - PRZYLOTY BCN

Szanowni Państwo,

W związku z odbywającymi się strajkami na lotnisku w Barcelonie, w ostatnim czasie wystąpiły opóźnienia w kursowaniu transferów, organizowanych przez naszego kontrahenta firmę FROM2TRAVEL. 

W przypadku przylotów do Barcelony (Costa Brava i Costa Dorada) na lotnisku nie ma przedstawiciela naszej firmy. Dlatego wszyscy Klienci proszeni są po wylądowaniu o skierowanie się bezpośrednio do stanowiska FROM2TRAVEL (Terminal 2, przy stanowisku Check-In 90 i 98). Tam zostaną poinformowani o numerze busa transferowego, jadącego do ich hotelu. 

Poniżej przesyłamy instrukcję/mapkę, ułatwiającą znalezienie stanowiska FROM2TRAVEL. 
→ POBIERZ

Prosimy o poinformowanie naszych wspólnych klientów. 

Instrukcja dla Klientów będzie wkrótce dostępna do ściągnięcia wraz z dokumentami podróży.